27 Nisan 2010

Hoşblog ! (aklımca hoşbulduk ile blog kelimelerini harmanladım)

Çoook uzun zaman sonra bir blog yazmaya karar verdim. Sonra da farkettim ki zaten fi tarihinde bir blog açmıştım. Açmıştım açmasına ama ne kadar devam etmiştim, bir şeyler karalamıştım meçhul. Uzun lafın kısası* "geri döndüm." Artık ağzıma ne gelirse yazıcam :) Şaka şaka o biraz sıkar tabi. Yazmak istediklerimi yazıcam dersem daha doğru olur.

Bir süredir, e-sosyal platfomların çıkış noktası insan ilişkileri üzerine bir şeyler kaleme almayı düşünüyordum. Bursasporluların deyimiyle 'O sene bu sene' :) Vaktidir. Artık ben de dörtlükten paragrafa geçiş yapmalıyım.

Giriş yazımızın sonuna gelmiş bulunmaktayız. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle...
Sağlıcakla kalın.

Not: "Uzun lafın kısası" ingilizcede "to cut the long story short" diye söylenir. İnsan söylerken bile yoruluyor arkadaşım. Bu nasıl lafı kısaltmaksa artık :)

Hiç yorum yok: