12 Ağustos 2012

Özlü Sözlerim...

İlham geldikçe yazdığım bir kaç söz... umarım beğenirsiniz...

* dünyada üzerindeki hiç bir dil, senin ismine, benim kadar anlam yükleyemez...

* bana kadar yetti aşkım, sen bile alamadın payını....

* Sakın gelme, rüyalarım sensiz olsun... Her yeni güne seni kaybederek uyanmaktan korkarım...

* Bir masal kahramanım vardı, bana masalların uydurma, kahramanların sahte olduğunu öğreten. Artık masallara inanmıyorum, ama hala bir kahramanım var...

* dahi olan "de" bile ayrı yazılırken ardına düştüğünün, benim ardına düştüklerimden ayrı yazılmam, edebi yönümün bir sonucu olsa gerek...* Bazen bir elveda ile başlar herşey... bazen tüm hayallerin bir merhabada son bulur...

* Ve hayat verdiği her ders sonrasında seni sınıfta bırakır, sınava gerek duymaz. Hayat başlı başına bir sınavdır zaten...

* Sessizliğim sensizliğimin aynası, ne sussam, yokluğuna olmaz faydası...

*‎ Mutlu son diye bir şey olmaz, mutlu başlangıç olur. Mutlu başlangıçlara...

* Hani; olur da, olmaz ya, olsun... olduğu kadar...

* Bu yolun sonunda sana vardım sandım, meğer sadece uğramışım...

* Geceler bari bizim olsun, gün yüzü gördüğümüz yok zaten...

* Olamamak... İşte bütün mesele bu...

* Gelen gitti de, giden gelmedi... Hani hayat gel-gitlerin toplamından ibaretti...

* kiminin kışı, kiminin yazı, kiminin çoğu, kiminin azı, kiminin sesi, kiminin sazı, kiminin süsü, kiminin yüzü, kiminin de özüdür güzel olan...

* Bi' sen gel! Sen... Son versen şu kronik yalnızlığıma, Desen 'Gelsen', Durmam bi' an olsun bakmam ardıma...


Hiç yorum yok: